ColossusRadio.com
Select Menu

Windows Phone

Market Place

Windows

Οδηγοί (Guides)

Ενδιαφέροντα Νέα

Εφαρμογές

Wallpapers

» » » » » » » » Το δικό μου Lumia 930


colossus 1/15/2015 03:52:00 μ.μ. 10



Θα σας παρουσιασω σημερα τον τροπο που εχω στημενο το Lumia 930 μου καθως και καποια wallpaper που χρησιμοποιω τελευταια. Επισης θα ριξουμε και μια ματια στην lock screen και την εφαρμογη που χρησιμοποιω για να την διαμορφωσω στα μετρα μου.

Παμε λοιπον να ξεκινησουμε.


Lock Screen (Οθονη κλειδωματος).



Στην οθονη κλειδωματος των Windows Phone (WP) μπορουν να βαλουν στοιχεια πολλες εφαρμογες αλλα με έναν περιορισμο. ΜΙΑ μονο εφαρμογη την φορα. Δηλαδη δεν υπαρχει η δυνατοτητα να μπορουν 2 η περισσοτερες να συνυπαρχουν. Ετσι η θα εχεις μια εφαρμογη για τον καιρο η καποια για νεα η κατι άλλο. Ψαχνοντας να βρω λυση στο προβλημα αυτο ανακαλυψα αρκετες εφαρμογες που εδιναν λυση στο προβλημα αυτο και σου επιτρεπουν να εχεις πολλες διαφορετικες πληροφοριες στην οθονη κλειδωματος.   

Η προσωπικη μου επιλογη εδώ και πολύ καιρο ειναι η εφαρμογη Awesome Lock. Υπαρχει σε 2 εκδοσεις, την  δωρεαν και επι πληρωμη και κατά την αποψη μου αξιζει και με το παραπανω να την αγορασετε.

Η εφαρμογη σου δινει την δυνατοτητα να 'τοποθετησεις΄ στην οθονη κλειδωματος πολλα και διαφορετικα στοιχεια και πληροφοριες. Από τον καιρο και τα νεα μεχρι ημερολογιο μπαταρια μετοχες και τα νεα της αγαπημενης σου ομαδας (και εχει και Ελληνικο πρωταθλημα !!!).  Ο καθενας μπορει να στησει την εφαρμογη με τον τροπο του, βαζοντας τις πληροφοριες που τον ενδιαφερουν. (Στην φωτο δειτε την δικη μου εκδοχη με το wallpaper να ειναι ρυθμισμενο να αλλαζει μια φορα την ημερα και να ερχετε αυτοματα απο το site 500px).


Start Screen (αρχικη οθονη)


Η αρχικη οθονη των WP με την δομη που εχει αν βαλεις πολλα tiles μπορει να γινει δυσχρηστη και να χασει την διαφορετικοτητα και την χρησιμοτητα της.
Ετσι απ την αρχη σκεφτηκα ότι θα ηταν καλο να την ¨χωρισω¨ σε κοματια ομαδοποιοντας τις εφαρμογες με τον τροπο που με βολευουν αλλα και με βαση το τι δουλεια κανει καθε εφαρμογη.

Να σημειωσω εδω οτι σε θεματα ομαδοποιησης τα πραγματα γινανε πιο ευκολα με την τελευταια αναβαθμιση που υποστηριζει και φακελους αφου σε ένα tile μεσαιο η μεγαλο μπορουμε να βαλουμε οσα θελουμε και να να μπορουμε να διαβαζουμε τις πληροφοριες που υπαρχουν σε κάθε ένα. Θεωρω δε ότι η συγκεκριμενη λειτουργια αδικειται με το να την ονομαζουμε Φακελοι γιατι κανει την ομαδοποιηση με ένα δικο της μοναδικο τροπο.Στην πρωτη ομαδα μου εχω βασικες εφαρμογες που χρησιμοποιω καθε μερα πολλες φορες.

Πανω πανω σε μεσαιο tile τον καιρο και διπλα ένα μεγαλο ψηφιακο ρολοι. Ακολουθουν το τηλεφωνο τα μηνύματα και οι επαφες, μαζι με 2 ομαδες επαφων που μιλαω καθημερινα. 


Για να "χωρισω" τις ομαδες των εφαρμογων χρησιμοποιω την εφαρμογη HeaderTiles που σου επιτρεπει να φτιαξεις επικεφαλιδες των ομαδων σε παρα πολλα σχηματα και σχεδια. 

Οι ομαδες εφαρμογων μου ειναι με την σειρα που τις εχω τοποθετησει οι εξης:

Βασικες καθημερινες εφαρμογες 
Social Media 
System
Photos
Media
News
Misc Utils




Backup των παραπάνω ρυθμίσεων του HeaderTiles

Φτιάξτε στο βασικο κατάλογο του OneDrive ένα κατάλογο με το όνομα HeaderTiles και βάλτε μέσα τα 2 αρχεία που θα κατεβάσετε από το πιο πάνω λινκ. Μετά μέσα από την εφαρμογή κάνετε restore των ρυθμίσεων από το OneDrive. 


Wallpaper

Το wallpaper που βλεπετε στις φωτο ειναι αυτο.
Σε επομενο αρθρο θα ανεβασω και αρκετα απο τα wallpaper που εχω στο τηλεφωνο μου τελευταια (ΕΔΩ ειναι τα νεα Wallpapers)

Επισης ετοιμαζεται και ενα αρθρο στο οποιο θα αναφερθω αναλυτικα στις εφαρμογες που χρησιμοποιω σε καθημερινη βαση αλλα και αυτές που δεν χρησιμοποιω συχνα αλλα τις εχω για παν ενδεχομενο…

Μην διστασετε να ρωτησετε οτιδηποτε αφορα το θεμα αλλα και τα WP γενικα ...

«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

10 απαντησεις Το δικό μου Lumia 930

  1. ευχαριστουμε! συνεχισε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπάρχει κάποιος τρόπος κάποια tile τα οποία δεν είναι, να τα κάνουμε διάφανα; Όπως ας πούμε το onenote, Skype , onedrive κ.α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι υπαρχει ... στο store εχει πολλες εφαρμογες που το κανουν αυτο
      Εγω χρησιμοποιω την transparent tile maker εδω το λινκ
      http://www.windowsphone.com/en-gb/store/app/transparent-tiles-maker/38aabad2-77f2-4f5a-a397-f93f33c796f2

      Διαγραφή
    2. Πιστεύω ότι το hot tiles! είναι καλύτερο και με περισσότερες επιλογές για αυτό που θες να κάνεις.

      Διαγραφή
    3. Ναι συμφωνω ..και Hot Tiles ειναι μια πολυ καλη επιλογη

      Διαγραφή
  3. Φίλε μου μια ερώτηση, στην οθόνη κλειδώματος πως γίνεται η ανανέωση σε αυτά που έχω βάλει για ενημέρωση;
    Ενημέρωση σε εμένα γίνεται μόνο όταν μπαίνω μέσα από το πρόγραμμα.
    Σε ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν έχεις το ίδιο πρόγραμμα που λέω στο άρθρο (awesome lock) τότε πρέπει να ενημερώνεται αυτόματα μόνο του. Μόνο αν δεν βρει σύνδεση στο Ίντερνετ δεν θα ενημερωσει. Υπάρχει όμως μια επιλογή στις ρυθμίσεις allow updating offline που πρέπει να την κάνεις uncheck για να στα δείχνει όλα. Δοκιμασε το και πες μου

      Διαγραφή
    2. Είναι φυσικά το ίδιο πρόγραμμα το οποίο και έχω αγοράσει. Βρήκα την επιλογή και την έκανα uncheck οπότε θα περιμένω να δώ αν θα ανανεώνει τις πληροφορίες, να σημειώσω ότι το τηλ μου είναι συνδεδεμένο μόνιμα στο διαδίκτυο μιας και το χρησιμοποιώ αποκλειστικά με σύνδεση ίντερνετ.
      Και κάτι ακόμα, τις γιορτές πως τις περνάω γιατί δεν έχω βρει ακόμα την επιλογή.

      Διαγραφή
    3. Αν δεν παιξει με αυτον και με αυτο τοτε θα σου προτεινα τα εξης :
      1. Κανε ενα soft Reset (Power+Vol Down κρατημενα μεχρι να κανει restart)
      2. Να κανεις απεγκαταστση της εφαμρογης και επανεγκατασταση.
      Σε αυτο το αρθρο θα βρεις αναλυτικες οδηγιες για τις γιορτες
      http://colossusr.blogspot.gr/2012/05/blog-post.html
      Για πιο αμεση επικοινωνια πηγαινε στο chat του μπλογκ (δεξια στηλη διπλα απο τα popular post)

      Διαγραφή