ColossusRadio.com
Select Menu

Windows Phone

Market Place

Windows

Οδηγοί (Guides)

Ενδιαφέροντα Νέα

Εφαρμογές

Wallpapers

» »Unlabelled » Μεταφορα αρχειων με BlueTooth ..Επιτελους !!!


colossus 12/19/2012 09:26:00 μ.μ. 8

 



Ολοι οι χρηστες WP με την ανακοινωση των WP8 σκεφτηκαμε οτι τα τηλεφωνα που ειχαμε θα ειναι σε λιγο χωρις νεες εφαρμογες και αναβαθμισεις .
Η Νοκια απο την αρχη δηλωσε οτι θα συνεχιζει να υπστηριζει με εφαρμογες για πολυ καιρο ακομη .. Ηδη εχει βγαλει αρκετες εφαρμογες για το λειτουργικο αλλα αυτην την φορα δινει στους χρηστες των WP 7.8 δυο εφαρμογες που ηταν για πολυ καιρο ζητουμενες απο πολλους χρηστες

Οι εφαρμογες αυτες ειναι το Bluetooth Share Ringtone Maker ...



Οπως φαινεται απο τα ονοματα τους το πρωτο κανει μεταφορα αρχειων μεσω bluetooth κατι που παρα πολλοι χρηστες το ηθελαν απο την αρχη των WP και το δευτερο ειναι η εφαρμογη που φτιαχνει ringtones απο οποιοδηποτε τραγουδι εχουμε στην συλλογη μας ...
Και τα δυο τα δοκιμασα και δουλευουν αψογα (Το ringtone στο HTC Titan με ρομ Dynamic 2.0)

Για οσους εχουν τηλεφωνα Νοκια Lumia η εγκαταστησει καποια Custom Rom με Νοκια στοιχεια μπορουν να κατεβασουν απο το marketplace τις 2 εφαρμογες ..

Bluetooth Share 
Ringtone Maker 

«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

8 απαντησεις Μεταφορα αρχειων με BlueTooth ..Επιτελους !!!

  1. ειμαι σιγουρος οτι θα δουμε πολλα ακομη σε wp7.x συσκευες. Και εγω ειχα πανικοβληθει οταν ανακοινωθηκε οτι δεν θα παρουν wp8 (πουλησα τα δυο wp7 που ειχα στον πανικο) αλλα απο τη στιγμη που εβγαλαν (και βγαζουν ακομη) ΝΕΕΣ wp7.x συσκευες στην αγορα σημαινει οτι θα εχουν υποστηριξη για πολυ πολυ καιρο.
    Προσωπικα πιστευω θα υπαρξει και wp7.9 update ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με την Νοκια στο παιχνιδι και με δεδομενο οτι βγαζουν συνεχεια νεες φθηνες συσκευες ειμαι σιγουρος πια .. Και ο Τιτανας μου με ολα αυτα ακομη ειναι απιθανη συσκευη !!!

      Διαγραφή
  2. Υπάρχει κάποιος οδηγός ώστε να βάλω σε Omnia W Custom ROM της Νόκια;Γιατί απ'ότι φαίνεται η Samsung δεν πρόκειται να κάνει τπτ πέρα από το 7.8 Να σημειώσω ότι δεν έχω κάνει ξανά κάτι παρόμοιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε Lumia 900 με official 7.8 δεν υπαρχει το bluetooth share, και ουτε το clock hub..... υπαρχει καποια εξηγηση ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ποια ρομ με Nokia στοιχεια και πως με απλο τροπο σε htc trophy?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξανδρε δεν εχω καταλαβει τι ακριβως ρωτας ... Αν θελεις ξαναρωτα με !!!

      Διαγραφή
  5. καλησπερα εχω ενα trophy με ρομ 7.8 μαμα htc και θελω να του βαλω καποια πειραγμενη ρομ που να εχει στοιχεια της NOKIA για να εχω ξεκλειδωτο bluetooth και να βαζω ηχους κλησεις δικους μου γιατι με την ρομ που εχω τωρα δεν μπορω να κανω εγκατασταση τα προγραμματακια που μας εχεις πει να κατεβασουμε μου λεει οτι δεν εχω συσκευη nokia.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Dynamic 2.0 λεγεται η ΡΟΜ και ειναι εδω ...
      http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1523976
      Ισως ομως να περιμενεις λιγο γιατι τις επομενες μερες θα βγει νεα εκδοση με το τελευταιο update !!!

      Διαγραφή